Sekembalinya

Yuhuuu..I'm back. Haaahaaa..
Hari ini perjalananku ke Arau bermula seawal jam 6 pagi. Rasa macam tak nak je sampai kat Arau, biarlah petang sikit ke, malam ke...mmm...tapi tadi saat jam menunjukkan pukul 11.30 pagi, aku dahpun berada di sini. Syukurlah aku dah sampai dengan selamat 'kan, tapi biasalah, hati ni berasa berbelah bahagi, macam tak maw je turun dari kereta tu..huhu...

Dipendekkan je cerita ni, sekarang aku dah  merelekskan diri walaupun baju dalam beg tu tak abiz dikeluarkan lagi. Nanti-nantilah (ish...ish...), nanti dah tak dapat nak rehat dah, sibuk memanjang (jangan tiru taw). By the way, bilik baru aku ok jugak, tapi tadi ada sikit krisis dengan pak cik pengurusan tu, yelah, ada ke dia...ehm..tak mahu ceritalah, nanti kita settle baik-baik ye pak cik, we want prove! wahaaa.. Guys, jom tengok bilik gue ni..heee..cun x?



Macam mana, okay tak? (korang pun angguk jea walau tak ikhlas) haha..
Hari ni hari Sabtu bersamaan 1 Januari 2011, tadi aku sempat pergi ke C-Mart nak beli barang sikit. Letak je barang kat kaunter, dah bayar semua tapi kakak casher tu tak bagi beg plastik, "adik hari ni hari tanpa plastik!" Owh, rupanya! Taklah aku ketahuan (itulah tak prihatin hal ehwal dunia lagi). Aku pun lari-lari pergi amik troli dan campak semua barang tu dalam troli. Aha, jangan nak kritik aku pulak, kerana aku hari ini dunia tidak dicemari dengan satu lagi beg plastik yang membahayakan. wahaahaa, cepat berterima kasih kat aku..huhu

Wokeylah, korang pun mesti dah tak tahan dengar aku melalut ni. To mommy and dady, oh, and also my bro, I miz u all already (tangkap jiwang la pulak).. huhu.. Daaa u allzz 

:)Nak berehat secukupnya sambil buat persediaan mental dan fizikal untuk menghadapi hari Isnin yg menakutkan..huuu(bunyi seram).



0 komen dan kritikan:

Copyright© All Rights Reserved kongsistoryaku.blogspot.com/