Met sOmeOne

Tadi masa berjalan balik, dengan langkahan seperti biasa, yang penuh dengan kesopanan (hukhuk) dan keayuan, telah ditakdirkan pada masa, tempat, ketika, minit dan saatnya, aku bertemu dengan seseorang yang berjaya membuatkan diri ini berasa sungguh bahagia, bagai berada di awang-awangan. Siapa, ahaks, secret admire (ahaaha) Ok, tutup cerita pasal tu, aa, jangan nak buat gosip lebih-lebih pulak, huuhu.

Sekarang time korang pulak, ha, kena balik ! Huhu. Pernah tak korang rasa benda yang sama?? Time mood korang tengah agak down sikit, orang tanya pun balas sepatah, hati rasa gundah, perasaan entahlah, entah apa ntah yang korang rasa masa tu korang pun tak tahu. Tapi, tiba-tiba muncul keajaipan ! Munculnya si dia di depan mata korang, biarpun cuma sesaat berjaya memekarkan senyuman di bibir korang yang tadinya dah layu. Wa, perasaan tiba-tiba je jadi berbunga-bunga, gembira dan girang tak tentu pasal. Tapi still control, buat selamba padahal jantung dah bermain irama rock dah. Sekali si dia memandang tepat ke arah korang, ah ! Lemah gemalai segala sendi-sendi korang.

Pernah ke mengalami situasi sebegitu? Kalau tak pernah mesti korang ada masalah jiwa ni, hahaaha. Ala, sesekali bermain dengan perasaan apa salahnya, heppy heppy kan diri tu sikit, hehe, tapi janganlah over pulak. Perasaan ni datang dan pergi, bukan semua benda boleh buat kita rasa gembira, dan kalau ada satu yang mampu buatkan kita gembira, apa salahnya kita beri peluang pada diri untuk senyum dan ketawa, walaupun sesaat mungkin besar maknanya dalam hidup kita yg cuma seketika ni.

0 komen dan kritikan:

Copyright© All Rights Reserved kongsistoryaku.blogspot.com/