SeMaNgAt !

Pernah tak korang rasa jelous kat sOmEoNe?? A..bukan jelous sebab bf or menatang lain taw. Ari ni aku rasa jelous yang teramat sangat, huhu, kat sape?? Individu yg berkenaan jangan marah yea. Heee..sebenarnya aku rasa cemburu dekat orang yang sentiasa full of energy ni, setiap hari bersemangat waja betullah, sentiasa hepi jea. Entah macam mana lah dia buat 'kan? Aku pun tertanya-tanya...


Kebelakangan ni rasa tak berapa bersemangat sangat, fikir pasal itu, pasal ini, fikir punya fikir last last apapun tak buat. Jangan ikut macam aku taw, ish2ish. Abang aku selalu cakap kat aku, "jangan fikir, buat jelah !" Hakhak, bukan dia tak bagi aku berfikir sebelum buat something, tapi aku ni jenis yang suka berfikir, macam-macamlah aku nak fikir, muka pun jadi semacam kan, duk fikir itu dan ini, tapi selalunya berakhir dengan tanda soal jugak. Aku pun naik tension, bilalah dapat conclusion 'kan. Ha, cakap pasal conclusion ni buat aku teringat, aku suka menulis, ayat panjang memang tak beragak la kan, sampai satu tahap aku pun naik heran, bilalah nak habis, huhu..the conlusion is aku ni tak reti nak buat kesimpulan atau kata lainnya penutup. Jadi adakah tanda tanya dan pemikiran aku akan sentiasa tidak ber'answer?? 


Huu..kembali semula ke bab semangat ni tadi. Adalah member member aku yang bersemangat tinggi, everyday muka berseri-seri, hidup pun nampak bahagia je, masa depan pun nampak cerah..hikhik. So, aku pun teringinlah  nak jadi macam diorang-diorang ni. Memanglah setiap orang ada masalah kan, tapi tak mahulah setiap masalah jadi tanda koma ataupun noktah dalam perjalanan kehidupan ni..hmm.. Owh, tapi nak dikisahkan jugak, hari ni semangat aku naik satu level, huhu, nak tahu kenapa?? Menghitung hari..hehe..dua hari lagi dah nak balik umah, yea! yea! . Bukan semangat nak balik, tapi semangat nak settle kan semua kerja aku sebelum aku melangkah pulang, wa..nanti tak payahlah nak serabutkan otak lagi. So, you guyz, jomlah cari sesuatu yang boleh menaikkan lagi semangat kita hari ni ! Apa yang penting ada dalam hidup ni kekawan?? huhu.. apa lagi ~sEmAnGaT ! 

0 komen dan kritikan:

Copyright© All Rights Reserved kongsistoryaku.blogspot.com/