Saku Penyeluk Masa

Hari-hari yang berlalu ada kalanya terasa bergerak pantas, kadang-kadang tu lambat sangat pulak. Hmm.. minggu lepas rasa cepat je masa bergerak, sedar-sedar je dah ber rat aku habiskan, baru seminggu je tu, dah nak habis duit pt..haish..Tapi dah sampai takuk ni, masa bergerak lambatlah pulak, enjin dah perlu diservis dah ni kowt. Haha..Jadi caranya untuk aku terus berdaya saing ialah cari kelainan, cipta pembaharuan, buat sesuatu yang gila-gila sikit dan apa-apa jelah yang mampu memotivasikan diri ni.

 Hari tu tengok rumate memperbaharui board nya, renung kat board aku, macam suram je.. Ish, tak boleh jadi ni. So, aku pun gunakan sikit masa untuk hiaskan board sikit-sikit. Walaupun tak secantik mana, tapi bila dah buat sedikit pembaharuan tu bertambahlah semangat nak duduk kat meja tu lama sikit..huhu...  Jomlah tengok macam mana...... kalau rasa cantik tu cakaplah, kalau tak diam je taw..hakhak
                                                  simple je, tapi boleh tahan la kan..uhk.. 
                                                      
Mmmm.... Lihat sekeliling, tiba-tiba je tersedar, banyak benda dah berubah rupanya. Masuk je sem baru, macam-macam perubahan berlaku di sekelilingku, tak percaya, jom kita te..ngok..hukhuk

Perbezaan antara sem lepas dengan sem ni
                
                  Kolej  ku                                                    

------------------------------------------------------







Board aku pun len gak sem lepas, hakhak...




        





















lastly sinchan ku,

 dulu














dan sekarang..heeeeeee



















Boleh tahan banyak jugaklah pembaharuan yang berlaku sem ni , untuk satu masa yang singkat macam-macam boleh jadi 'kan. Itu baru persekitaran aku, aku? Entah banyak manalah agaknya aku dah berubah ye ?? Itu kisah aku, macam mana dengan korang, mesti ada banyak benda yang beredar, bertukar warna dan corak, persoalannya, korang perasan ke tak? Huk, itu aku tak boleh nak jawablah kan, renung-renungkan dan selamat..mm.. termenung...huk

2 komen dan kritikan:

nomo said...

masa berganti masa, perubahan dan pembaharuan perlu de kan...tp xperasan lak de kolej kesinai ni kat uitm perlis..

ShyGirlBlogger said...

betullah tu :). Kolej kesinai antara kolej tertua kat uitm perlis. Dah berzaman dan ada bermacam lagenda dah..hehe.

Copyright© All Rights Reserved kongsistoryaku.blogspot.com/