Novella time

"Pe cer novella time ni? tetibe je !"
Ha, buat korang yang kehairanan, yang tak mengerti, tak ketahuan, dan tak segala ke lagilah yang korang rasakan, aku nak bagi explaination sikitlah..huhu..konon..
Sebenarnya tangan ni dah lama gatal dah nak menulis, tapi yang jadi kisah tragisnya, tak ada orang yang berminat nak publishkan hasil tulisan aku yang kreatif ni(haha..propa) Jadi teringinlah pulak nak tengok apa pandangan korang-korang kat luar sana tentang tulisan aku ni..heee..
  Nak dikisahkan serba sedikit pasal Orgeran Farisya ni, cerita pasal seorang gadis yang berusia 15 tahun, yang memang comel, kiut miut, dan jadi pujaan hati si Syuk, iaitu teman sepermainan Farisya . Risya ni duduk kat sebuah perkampungan kecil yang terletak di tepi pantai, rata-ratanya orang kat situ nelayanlah 'kan. Kampung diorang ni tersorok jauh kat dalam hutan, jadi kebanyakkan dari diorang ni tak pernah menjejakkan kaki ke luar dari kampung tu, termasuklah Farisya. Jadi Farisya ni gadis kampung yang biasa je ke?? Huuu.. tak jugak sebenarnya. Farisya atau a.k.a Risya ni adalah keturunan orgeran, tahu ke orgeran tu ape? Ha, orgeran tu adalah keturunan ahli sihir, ala-ala magician gitu..tapi semua orang tak tahu . Jomlah ikuti perjalanan hidup si gadis comel ni.

:)Oh ya, untuk korang yang ada rasa tak puas hati, eee..uuu..aa...or apa-apa je perasaan, jangan bukukan dan simpan, huhu..pleaze comment ok

0 komen dan kritikan:

Copyright© All Rights Reserved kongsistoryaku.blogspot.com/