Kisah aku & my bro

Aku anak kedua dari dua adik-beradik, anak first mestilah my bro, abeku. Huu..
Nak dijadikan cerita, kerana cuma ada kami berdua beradik sahaja, maka begitu senanglah aku terikut dan terinfluence dengan abangku. Banyak benda dan banyak perkara aku ikut dia, campai masa kecik-kecik dulu aku pakai bajupun masuk dalam, smart macam dia, hakhak, tapi rambut taklah sikat tepi cam dia..hehe.

Apa pengaruh yang abang aku bagi kat aku? Nak tahu ke?
First sekali, abangku minat tengok cerita kartun dan anime, aku pun terikut la jugak. Antara ceritanya;
 
Seterusnya, mmm..ha, budak lelaki, biasalah kan mana boleh lari dari minat terhadap game ataupun permainan video. Antara game yang kitowang selalu gaduh nak main;
 

Hee..selalu bila lawan ngan dia, akulah yang menang. Sama ada dia yang selalu bagi aku menang ataupun aku memang terrel(perasan la plak kan) itu kena tanya kat dia.

Lagi,..mm, apa ya? Tapi rasanya memang dia banyak mempengaruhi hidup aku ni..hukhuk. Tapi, tu dulu, time aku dan dia kecik-kecik, beza aku ngan dia 5 tahun taw, teringin nak pergi sekolah sekali dengan dia, tapi tak dapat, masa aku darjah 1 kitrong satu sekolah tapi dia pagi, aku pulak sesi petang.
Sekarang, banyak benda dah berubah. Dia pun dah makin matang (matang ke?huhu), banyak benda dah makin tak sama, yelah kan masing-masing dah ada kehidupan sendiri, dia kerja kat Perak, aku pulak merantau kat utara ni..huuu. Tapi still bila kitorang balik rumah, tetap gaduh cam anjing ngan kucing gak, gaduh nak pilih siaran tv, dan macam-macam lagilah..tapikan, walau apapun he is the best brother I ever had^_^

0 komen dan kritikan:

Copyright© All Rights Reserved kongsistoryaku.blogspot.com/