suka_awak 2


saya tulis ni walaupun saya tak tahu bolehkah awak membacanya..

Dah lama saya suka pada awak
dah lama saya perhatikan awak
dari jauh..
sebab saya segan,
segan nak ajak awak buat dosa
awak faham 'kan apa maksud saya..

Bila lihat awak saya terkaku, kelu tak terkata apa,
saya tak pasti awak sedar atau tidak kewujudan saya,
tapi tak apa..

kalau nasib saya baik saya terjumpa awak
adakala saya lihat awak senyum, manis tak terkata
tapi ada ketika awak muram, saya pun ikut sama mencuka
saya memang suka pada awak
selalu lihat awak berjalan dengan member
perempuan semuanya,
saya memang suka tengok awak, sejuk hati saya
tapi saya tak pernah tatap wajah awak lama-lama
sekali sahaja setiap kali jumpa
sebab kalau cuma sekali tak dosa ^_^

saya diam tak kata apa
tapi saya sedang berusaha
saya nak berjaya, saya nak bina kerjaya
awak mungkin tak tahu saya siapa
tapi sampai masa saya nak masuk meminang awak,
nak awak jadi isteri saya

saya tahu kalau jodoh tak akan ke mana
betul, saya belum kenal awak siapa sepenuhnya
tapi awakpun tak kenal saya juga
kira samalah ya
bila dah bersama kitakan saling kenal dan bermesra
sekarang belum masanya
saya harap nanti
kita boleh terima satu sama lain seadanya
kita akan saling melengkapi
dan saling memahami

saya suka awak
dan saya harap satu masa nanti awak berpeluang baca isi hati saya ini
bila awak dan saya menjadi suami isteri

-nukilan yang tidak berkait dengan sesiapa, imaginasi semata- (kalaulah betul)heee

0 komen dan kritikan:

Copyright© All Rights Reserved kongsistoryaku.blogspot.com/