suka_awak

Saya ingatkan....
Suka itu rasa manis macam gula
suka buat saya rasa bahagia
suka buat saya senyum sampai ke telinga

tapi lain dengan suka kat awak
suka pada awak buat saya jadi gila
suka pada awak buat tidur saya tak lena
mimpi indah saya jadi tak berwarna, hitam putih je
saya pun tak pasti kenapa...
saya dah terjangkit kat awak kowt,
awak kan buta warna..

tapi saya tetap suka kat awak,
sebab awak bergaya,
awak nak jadi hero macam dalam cerita
saya tanyalah kenapa,
awak tak jawab tapi nak sangat jadi macam dia
duduk kat hospital bahagia
sebab awak nak jadi macam keluangman, hero malaya awak kata
awak memang pelik, tapi saya suka
See full size image

huu..cerita ini tiada kena mengena dengan yang masih hidup atau yang sudah koma, ini cerita rekaan semata-mata..^_^

0 komen dan kritikan:

Copyright© All Rights Reserved kongsistoryaku.blogspot.com/