Mungkin...

Sekali lagi aku berada di sini,
di posisi terendah, di titik terbawah,
keinginan untuk mengalah merajai lagi,
aku sekali lagi rebah dalam gundah...

Entah kenapa aku biarkan,
mengizinkan diri ini untuk disakiti,
membiarkan fikiran ini meracau tanpa haluan,
senang benar membiarkan hati ini melilau tanpa pantauan..

Apa yang selama ini aku cari, apa yang aku ingini, sekelip mata menyepi
aku berhenti berharap, aku berhenti menaruh mimpi
diri ini tak mampu lagi untuk terus membohongi
yang semuanya kan jadi realiti..

Sampai bilakah aku akan terus dilitupi bayangan kegelapan ini?
Mungkinkan datang cahaya menerangi diri ini,
mungkinkan menjelma harapan sekali lagi..
mungkin...
mungkin aku kan mampu bermimpi kembali

0 komen dan kritikan:

Copyright© All Rights Reserved kongsistoryaku.blogspot.com/