My feeling

Sekali lagi perasaan ni sesuatu yang pelik dan sukar nak dirungkai..
makin lama hidup, makin rumit perasaan ni.
Kalau dulu, sedih, suka, gembira..kamus penafsiran perasaan ringkas saja.
Sekarang, sedih pun ada banyak variasi, gembira, ada bermacam tahap..boleh ke tafsiran perasaan dimuatkan dalam satu kamus..macam mustahil pulak.


Waktu ini, aku sahkan, yang aku tak tahan lagi bermain dengan perasaan!
Kalau main dengan budak-budak, at least kalau penat bolehla cakap, dahla yea, dah tak larat nak main nanti kita sambung lagi. Kalau perasaan ni, aku cakap dah ke, cukup ke, still jugak dia menerobos jiwa aku, mengelocak dan menggolak kehidupan aku. Tak senang duduk dibuatnya..

Pernah jugak terfikir, nak jadi robot, tak mahu rasa apa-apa. Tapi robot dalam cerita Absolute Boyfriend pun lama-lama ada perasaan. Tengok cerita tu tersedar pulak, untungnya ada hati dan perasaan ni. Banyak benda dalam dunia ni diberikan pada aku, tapi aku tak reti nak manfaatkan dan hargainya sebaiknya. Tak apalah, sekali sekala aku rungsing sebab perasaaan, tapi ada jugak masanya perasaan ni mampu buat aku senyum dan gembira . So, better aku hargai perasaan ni:)

0 komen dan kritikan:

Copyright© All Rights Reserved kongsistoryaku.blogspot.com/