settle sudah

Keserabutan yang melanda sebelum ini, dah hilang bak awan kelabu yang lenyap ditiup angin lalu entah ke mana. (mm..sesuai ke ek). Tak kisahlah, yang penting nak habaq mai, otak ni dah tak serabut cam dulu lagi. But, something tell me that it will appear again..wa..menakutkan.

Selalu macam tu, time happy aku duk teringat kat benda-benda yang kurang happy, supaya tak ter'over gembira. Macam jugak waktu aku gelak, cuba ingatkan kat diri aku benda-benda yang sedih, supaya tak melampau sangat sampai gelak terguling-guling. Dan sekarang, time masalah ni dah mula belayar pergi dari pelabuhan kat otak ni, aku duk fikir yang suatu hari nanti tak mustahil untuk masalah ni kembali semula ke perlabuhan kan..

Tapi, walau apapun, hari ni dah berlalu, kapal yang singgah sekejap dah berlayar pun, aku duk fikir pasal kapal tu lagi pun tak bagi apa-apa kebaikan kan. Jadi, lebih baik aku tengok ke hadapan, fikir apa yang perlu aku buat seterusnya, tapi kena jaga perlabuhan elok-elok jugak, jangan bagi kapal sebarangan senang-senang masuk dan buat kecoh kat perlabuhan aku ni. mm..seriously, bukan senang nak settlekan problem, don't create another one okay (kalau bolehlah) ^_^

0 komen dan kritikan:

Copyright© All Rights Reserved kongsistoryaku.blogspot.com/