Siapa aku..

Siapa aku di matanya?
Adakah aku masih wujud di hatinya?


Dulu semuanya aku,
menangkan aku, 
sentiasa berpihak pada aku,
sampai aku rasa tak perlu buat semua tu...


Aku benci pada perubahan,
kenapa sekelip mata semua tu berubah


Aku pulang,
aku fikir aku masih lagi di hatinya,
aku masih lagi permatanya,
aku masih lagi si kecil yang disayanginya..
tak, aku tipu, aku tahu semua tu dah berubah..
semakin lama aku semakin luput dari ingatannya,
semakin jauh dari hatinya,
semakin terhindar dari kasihnya.
Benarkah??


Aku di sini dan berharap bisa memeluk kasihnya,
mampu merasai kehangatan sayangnya,
masih lagi bertahta dalam hatinya...
Aku tak meminta banyak benda,
aku tak hajatkan banyak perkara,
Kembalikanlah dia pada ku,
kembalikanlah hatinya pada kami,
kembalikanlah sayangnya seperti dulu
Aku sanggup korbankan apa sahaja,
andai aku mampu  melihat redup matanya,
melihat senyum gembiranya..


Aku ingin dia bahagia,
aku ingin dia gembira,
walau aku bukan sesiapa lagi padanya...
Ya Allah, 
cuma sekali ini sahaja,
cuma satu ini sahaja,
kembalikanlah dia seperti dulu...

0 komen dan kritikan:

Copyright© All Rights Reserved kongsistoryaku.blogspot.com/