Ubat Boring

Boring??
Korang pernah tak berada dalam keadaan boring? Bagaimana boring atau dalam bahasa Malaysianya bosan ni terjadi? Mehla aku cerita sikit apa yang aku tengah hadapi ni; tak tahu nak buat apa, tak ada idea, walau sekuat manapun aku usaha nak perah otak ni, tak keluar-keluar jugak idea. 

Biasanya aku ubati boring ni dengan;
1. main game atau apapun yg sewaktu dengannya
2. tengok tv atau online
paling senang dan tak memenatkan sekali;
3.tidur
tapi bagi kes boring yang tak mampu diselesaikan dengan 3 cara ni, aku ada satu lagi cara;
4.makan

mm...sebenarnya ada banyak lagi cara lain yang lebih efektif, tapi aku tak naklah cerita semuanya sekali gus, nanti korang pulak yang boring kan. 
so, jumpa lagi di next entry^_^

0 komen dan kritikan:

Copyright© All Rights Reserved kongsistoryaku.blogspot.com/