Jom Jerit

ARGHHHHH !!!!!
Hari ni aku nak menjerit sekuat hati !

Ingat tak aku pernah cakap, bila aku marah atau tension aku rasa macam nak menjerit. Itu terapi tension aku agaknya, memang tak bagus kan, aku pun tahu tu.
Tapi, aku nak jerit jugak !!

Tengok, kan dah jadi super saiya... arghh...jom jerit lagi, mana tahu boleh jadi super super super saiya.

Apa dia? Cerita? hmm, kali ni tak ada ceritalah, sekadar sesi menjerit.
Oh, dan satu lagi, kalau ada insan lain yang perlukan terapi macam aku jugak, aku nasihatkan carilah tempat, cara dan teknik yang betul untuk melakukan terapi sebegini.
Hmm..antara cara yang tak berapa nak betul, ni dia;
 






tak berapa nak cantik kan..
hmm.. kesimpulannya kat sini, nak tension, geram ataupun naik marah pun kena ada cara dan teknik yang betul jugak. Jom, kita sama-sama ambil cermin dan berlatih teknik menjerit sekarang . Jom !

0 komen dan kritikan:

Copyright© All Rights Reserved kongsistoryaku.blogspot.com/