Mulakan dengan__

Waktu rehat dahpun tamat, bila nak menyambung kembali pengembaraan kehidupan ni macam-macamlah mula dirasa dan beraneka perisalah bermain kat pemikiran yang lurus ni..huuu


Yeap, kena semangat! Hee..tapi macam-macamlah pula dugaan yang mendatang, cuba nak menghalang perjalanan aku la tu, ingat aku cuak? (agak cuak gak sebenarnya) Tapi bilamana jalan dah dibina, siap bertar lagi, walaupun tak lurus sebaliknya berliku dan banyak corner, akan aku lalui juga, kalau kaki ni dah tak larat berjalan nanti aku cari scooter sebuah^_^


Bagi yang akan memulakan perjalanan & pengembaraan baru, ataupun yang nak meneruskan kembali perjuangan yang lama (macam aku ni), aku ucapkan selamat berjaya untuk korang semua. Apa-apapun kita mulakan dengan   بسم الله 


jom mulakan perjuangan..vrom2








0 komen dan kritikan:

Copyright© All Rights Reserved kongsistoryaku.blogspot.com/