Memory I don't have

Aku ni kenapa pulak macam ni? Marah ke? Sedih ke? Tak adalah, tapi bila dengar diorang cerita tentang kisah silam, tentang benda-benda yang berlaku dulu, tapi dalam cerita tu aku tak ada, sedih tak?? Huhu..tangkap jiwang pulak. Kalau boleh aku nak ada dalam memori semua orang (over tak??) Hee..bukan apa aku selalu kena terima yang kadang-kadang memori ramai orang dah cukup sempurna walaupun aku tak ada dalam pita memori tu. 

Hari ni semua orang sibuk bercakap dan bercerita pasal memori, zaman sekolah, beberapa tahun dan bulan yang lalu, awatnya? Hari ni hari memori sedunia ke??


So, aku nak ucapkan dekat kat korang semua, selamat hari memori sedunia!
Hargailah memori yang korang ada, walaupun korang cuma boleh dapat ingat dan senyum sorang-sorang je dengan memori tu, ketahuilah itu salah satu perkara yang membahagiakan..heee

0 komen dan kritikan:

Copyright© All Rights Reserved kongsistoryaku.blogspot.com/