Ceritera Ayu Ca

Cute Baby Anime Girl Pictures, Images and Photos

Mmm..rupanya masih ada lagi yang tak tahu kenapa aku bubuh namaku Ayu Ca dekat fb..hee ingatkan sejarah tu dah tersebar luas macam sejarah pembukaan Melaka atau sekurangnya macam asal usul penciptaan telefon oleh graham bel ke..huhu terlebih imagining pulak.


Al kisah bermula..tak mahu cite panjang berjela, time nak bwat fb dulu tak tahu nak bubuh nama apa, tak ada nama comercial, nama glamour pun biasa-biasa je. So, setelah berfikir berejam, berhari dan berminggu dekat depan laptop ni akhirnya aku decide bubuh nama Ayu Ca. Ayu tu memang nama panggilan aku la kan. Yang nak diceritakan ni pasal Ca kat belakang tu. 


Rupanya ramai yang tak perasan, sebenarnya aku letak Ca tu sebab itu group aku masa part 1. Memang the best lah. Memang memoriable sangat. Semenjak part 3 kitorang terpaksa seperate, tak ada lagi group C, tinggal A dengan B je. So, bila coursemate panggil aku Ayu Ca diorang sebenarnya ingatkan aku yang aku dari group C..heee


Selalunya benda yang dah lepas ni tinggal kenangan, dan kenangan tu sememangnya sesuatu yang berharga. Tapi kenangan yang masih wujud, yelah macam aku kat sini, eventhough tak ada group C dah, tapi still masih wujud member2 dari group C, ini lagi best sebab aku masih boleh hargai semua yang aku masih ada ni kan. Yup, ada member yang dah tak ada kat sini, tapi sesekali teringat kenangan dulu tu tersenyum jugak.


Ek eleh, macam dah bertahun pulak kan, tapi still masa berlalu cepat sangat, memori ni pun tak bertahan lama sangat, so better said thing that I still remember, selagi aku masih ingat dan rasa.


Owh, serious dah berjela dah ni..hee..oh, yang a kat belakang tu stands for accountancy ok, kut ada yang masih tertanya di situ. Hee..so, harap sangat kitorang yang tinggal ni akan grade sama2 nanti. Amin.

0 komen dan kritikan:

Copyright© All Rights Reserved kongsistoryaku.blogspot.com/