Birthday prank

Seriously aku tak faham kenapa orang suka kenakan orang waktu birthday orang tu...mm.. Kononnya untuk bagi orang tu teringat sampai bila-bila hari jadi dia tu, kira kenangan yang susah dilupakanlah tu. Buat dia marah, sedih, pastu nangis..

Time birthday aku hari tu, bukan diplankan, something jadi taw..aku dah boleh rasa sesuatu nak jadi malam tu.. Perasaan aku marah, sedih, geram, bersatu, dan orang yang buat tu langsung tak tahu time tu birthday aku, so memang dia tak rasa apa-apa.. Sampai sekarang aku ingat benda tu, tapi itu bukan memori yang aku nak ingat, sebaliknya aku nak cuba lupakan. Kenapa? Sebab setiap kali aku teringat benda tu aku rasa marah, boleh jugak kalau nak cakap aku berdendam dengan orang tu.. Memang tak baik kan..

Tapi itulah yang aku nak cakap, apa gunanya birthday prank? Kalau dengan bf nak something surprising pulak, yang romantik. Kalau tiba-tiba bf baling kek kat muka ke, baling telur ke, korang nak ke? Kenapa dengan member nak buat semua tu???

Owh, sebelum terlupa, hari ni hari jadi my member, so nak wish happy birthday! Semalam yang sampai nangis2 tu bukan aku yang plan taw...

0 komen dan kritikan:

Copyright© All Rights Reserved kongsistoryaku.blogspot.com/