Perasaan

Hari tu ada orang cakap kat aku, jangan mainkan perasaan orang.
Sebaiknya aku tak mainkan perasaan aku sendiri kan, haish...
Perasaan ni sesuatu yang sensitif kan, tanpa sebab pun boleh terusik, tanpa sayap pun boleh berada di awangan.
Satu yang aku tak suka, perasaan ni tak mudah aku nak kawal. Kan best kalau ada alat kawalan untuk kawal perasaan aku ni, semakin lama masa, semakin terikat rasa, semakin dalam perasaan yang tercipta...Tapi semua perasaan tu cuma permainan emosi dan jiwa, kadang-kadang apa yang aku rasa tu bukannya betul sangat pun kan..

Seriously aku takut bila aku rasa happy, perasaan memainkan minda dan hati aku, dan selalu aku bimbang terperangkap dalam perasaan yang aku cipta sendiri, mungkin aku dah jauh dari realiti tanpa aku sedari....
Tapi kali ni, biarlah seketika, aku nak biarkan melodi ini berirama, perasaan membuai minda, dan hati bercekerama. ^_^

0 komen dan kritikan:

Copyright© All Rights Reserved kongsistoryaku.blogspot.com/