Be unique

Rasa suramlah..haish...
Kenapa setiap semester mesti ada satu tahap di mana aku akan rasa tersangat down dan tak bersemangat??
Aku pernah cakap dulu, sangat susah untuk graf aku menaik, tapi sangat senang dia nak turun, menjunam terus. Aku akan perlukan banyak masa untuk cuba mendaki semula...


Tapi tak pernah cabaran dan halangan menjatuhkan aku selamanya. Abang aku pernah cakap, sebenarnya untuk setiap masalah, ada banyak pintu penyelesaiannya, aku perlu lihat dengan teliti dan cari pintu yang terbaik. Sir pulak cakap hari tu, jangan jadikan masalah sebagai beban, aku akan rasa terbeban, jadikan masalah sebagai cabaran yang perlu aku atasi, aku akan cuba mengatasinya dengan semangat. Jadi, tak salahkan untuk lihat sesuatu dengan cara kita yang tersendiri, sebab kita ni makhluk yang ada keunikan tersendiri, jadi setiap yang kita pandang pun unik jugalah kan..^_^

0 komen dan kritikan:

Copyright© All Rights Reserved kongsistoryaku.blogspot.com/