blog yang mengarut


SALAM...
Hari ini keterjealousan berlaku, serious jealous membaca entri blog yang gempak-gempak.

Aku tak suka blog walking :(..tetiba plak kan..hehe..
ramai yang ada bakat menulis, ramai yang berbakat besar untuk mengarut dalam penulisan, itu elemen tambahan yang bagus, ada yang tak ada langsung bakat nak mengarut ni (macam aku) :( sedih lagi..

Tapi takpe, at least aku boleh support korang yang berbakat ni dengan membaca blog-blog korang..tinggalkanlah link bebanyak ea, bolehlah aku berblog walking dengan hati yang panas kerana kejealousan yang melanda..wakaka.

:)aku suka baca blog yang puitis dan mempunyai maksud yang mendalam..dan baru je terjebak untuk meminati blog yang mengarut sebab aku membaca sambil naik pelik, dari manalah korang dapat idea-idea yang totally out of the normal box macam tu..papepun aku support malaysian blogger!..huuu poyos
aku suka jugak katak yg comel ^_^ (yg comey je taw)

0 komen dan kritikan:

Copyright© All Rights Reserved kongsistoryaku.blogspot.com/