Di mana tahap aku??

Bila sekali lagi aku rasa rendah....arghhhhh!!
Kenapa perlu mempertikaikan tahap aku? Aku sendiri tak pasti kenapa.. Tapi diri ini rasa sebak, rasa serba tiada dan kekurangan bila aku rasa aku tak mampu...
Aku sendiri pelik kenapa,
aku tak mahukan lebih,
aku tak mahu segalanya,
aku cuma nak menjadi diri aku,
dan harap orang boleh terima aku seadanya, sebagai aku.

Tapi,
tak mudah untuk rasa diterima,
setiap jelingan dan pandangan,
ucapan dan perkatan yang dilontarkan,
gerak tubuh yang ditonjolkan,
adakalanya membuatkan aku rasa..
ramai yang tidak dapat menerima aku seadanya..

Kenapa?
salahkah aku menjadi aku?
walaupun lemah,
walaupun ada kekurangan,
tapi aku cuba untuk menjadi diriku yang terbaik !

0 komen dan kritikan:

Copyright© All Rights Reserved kongsistoryaku.blogspot.com/